dinsdag, december 15, 2009

Surprise!!

In mijn laatste berichtje deelde ik mee dat mijn vader hier op 19 december aan zou komen voor vakantie. In dit berichtje kan ik meedelen dat dat niet het geval zal zijn. Hij is namelijk op vrijdag 11 december hier aangekomen! Een week eerder dan gedacht en dus voor ons een grote verrassing!

Vrijdag middag kreeg ik van Mindy een smsje met de vraag wat ik van plan was om te gaan doen die avond. Zij wist namelijk dat Dan die avond tot 00.00 uur zou moeten werken en vroeg zich af of ik zin had om die avond bij haar te komen eten. Na het eten zouden we koekjes gaan bakken en daarna een film gaan kijken. Uiteraard sla ik zo een uitnodiging niet af.

Het was dan ook een erg gezellige avond. De koekjes vielen niet uit zoals we gedacht hadden en het werd dan ook steeds later en later. Uiteindelijk zaten de koekjes pas om 23.00 uur in de oven. Achteraf vraag ik me af of dat nou echt per ongeluk is gegaan. Uiteraard gingen we de film dus ook erg laat kijken. Skyler lag inmiddels al een tijdje op Mindy haar bed te slapen. We hebben “ My sisters keeper” gekeken met Cameron Diaz. Het was een hele mooie emotionele film, over een meisje dat speciaal geboren is om haar zus te helpen, die leukemia heeft. Dit meisje besluit op 13 jarige leeftijd dat ze haar zus niet meer wilt helpen…

De film was zo rond 01.30 uur afgelopen en Dan kwam op dat moment net uit werk vandaan. Hij kwam ons ophalen, maar Mindy wist hem over te halen om nog even te blijven zitten, zodat we de koekjes konden proeven. Ik was vanaf 21.00 uur in de veronderstelling dat Troy op bed lag, totdat ik Dan ineens heel hard: JA DAGGG hoor zeggen en ik naar de deur kijk, waar Troy naar binnen komt met mijn vader achter zich aan! Mijn vader en Mindy hebben dus achter onze rug om contact gehad en zo kon hij ons een week eerder verrassen!

Die nacht gingen we pas rond 03.00 uur ons bed in als het niet later was. En zaterdag hebben we redelijk uitgeslapen. We hebben er een beetje een traditie van gemaakt om de eerste ochtend van mijn vaders verblijf te gaan ontbijten bij Village Inn, maar omdat iedereen nog erg moe was zijn Mindy en ik naar de winkel gegaan en hebben we alle spullen gehaald om zelf ontbijt te maken. Dit was erg lekker en we waren er allemaal wel aan toe. De rest van de dag hebben we eigenlijk maar weinig gedaan. We zijn gewoon lekker thuis geweest en mijn vader en Skyler zijn druk met elkaar in de weer geweest.

Zondag daarentegen zijn we wel weg geweest. Wij hadden namelijk al plannen om te gaan sleeen, we hebben tenslotte al voldoende sneeuw gehad de afgelopen tijd. En het is nog niet eens winter. We hebben Skyler lekker dik aangekleed en wij hadden zelf ook onze sneeuwbroeken en laarzen aan. (Mijn vader had van die lage enkel sokken en lage schoenen aan, best eigenwijs) We zijn naar een golf parcours gegaan, zo een 10 minuutjes bij ons huis vandaan. Daar zijn een paar hele goeie heuvels om vanaf te glijden. De sneeuw was geweldig, op sommige plekken zakten we gewoon tot aan onze knieen weg!
Wat hebben wij gelachen die dag! We hadden een kleine berg gemaakt zodat we aan het einde van een heuvel de lucht in zouden springen en dat hebben we geweten ook! We hopen nog op een paar goede sneeuw stormen zodat we dit zeker nog een keer kunnen gaan doen, terwijl mijn vader hier is.
Helaas komen aan alle goede dingen een eind en zo ook aan het weekend. Ik moest dan ook gewoon weer aan het werk gisteren, maar Dan is gelukkig overdag thuis en dus vermaken hij, mijn vader en Skyler zich wel!!

3 opmerkingen:

Petra zei

Wat een leuke verrassing zeg!
Heel veel plezier met elkaar gewenst.

Regina zei

Haha, wat een geweldige verrassing! En Mindy zat dus ook in het complot. Die heeft wel alles uit de kast moeten trekken, zeg :D

Heel veel plezier met z'n allen, maar dat zal vast wel lukken.

Anja zei

Wat een heerlijke verrassing!
Veel plezier en fijne feestdagen!