vrijdag, februari 06, 2009

Zwitsal

Afgelopen week hebben we van mijn vader een doos vol met zwitsal producten ontvangen. Zwitsal producten voor zowel de beeb als voor mijzelf. Ik wist al een tijdje dat hij iets op wilde sturen, maar ik wist niet precies wat. Ik had hem dan ook aangeraden om de spulletjes gewoon mee te nemen als hij hierheen zou komen, maar eigenwijs als hij is heeft hij het toch opgestuurd. We waren er dan ook super blij mee! De kleine komt voorlopig niets te kort wat betreft verzorgings producten.

In de doos zaten ook nog wat vestjes die mijn vader zijn buurvrouw Lena zelf heeft gebreid! Ook daar waren we heel erg blij mee! Dus Leentje, als je mee leest, hartelijk bedankt!!!

En als laatste zaten er ook nog wat Nederlandse lekkernijen in de doos, waar we uiteraard ook erg blij meer waren. We hebben van het weekend dan ook gelijk eters. Er zaten wat spulletjes in de doos om tomatensoep te maken en Mindy, Troy en de kinderen vinden onze tomatensoep maar wat lekker!

Het is niet te geloven dat ik morgen al weer 39 weken ben. Vandaag nog 8 dagen te gaan. Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat we erachter kwamen dat ik in verwachting was. Afgelopen woensdag ben ik weer oip controle geweest en alles ziet er goed uit en alles zit nog mooi dicht. De dokter denkt dan ook dat ik waarschijnlijk toch over mijn uitgerekende datum heen zal gaan. We moeten dus gewoon nog even geduldig zijn, hoe moeilijk dat ook is. Woensdag 11 februari mag ik me weer melden, dan gaan we maar weer eens kijken of er verandering in zit.

Onderstussen ben ik geveld door de griep. Eerst werd Dan van de week ziek, maar dat heeft niet echt doorgezet en nu heeft het mij te pakken. Alleen heb ik weer het “geluk” dat het wel doorzet bij mij. Ik hoop dat ik er snel vanaf ben. Ik zou niet graag met onder andere zo een hoofdpijn en verstopte neus de bevalling tegemoet willen gaan.

Bij deze willen we ook nogmaals van de gelegenheid gebruik maken om Minh en Anh te feliciteren met de geboorte van hun prachtige dochter Sophie! Geniet er van!

4 opmerkingen:

Petra zei

Beterschap! Zwitsal vind ik ook altijd zo lekker ruiken! Hopelijk blijft baby nog even zitten tot je weer beter bent. Succes met de laatste loodjes!

Anja zei

Wat lief van je vader om zo'n pakket op te sturen. Ook ik vind zwitsal zo lekker ruiken. Hopelijk knap je snel weer op zodat je gezond de bevalling tegemoet kunt zien. Beterschap!!

Anoniem zei

Tja zulke pakettjes zijn altijd welkom!! Geniet ervan!
En zeker van je tomaten soep. Is dat dan niet zo makkelijk te maken daar?
Idd ook beterschap van mij en ik hoop ook zeker dat je je fit voelt als jullie menneke besluit te komen!
Succes met de laatste loodjes! Ik ben solidair en zucht rustig met je mee!!!

Liefs Carola

Anh and Minh zei

Hartstikke bedankt voor de felicitaties. We hebben onze handen vol. Sophie is inmiddels alweer 2 weken oud ... en we moeten nog steeds wennen aan het hele ouderschap idee.
In de tussentijd hebben jullie nog 2 dagen te gaan. Ik kan me nog heel goed herinneren hoe dat was. 't Zijn inderdaad de laatste loodjes. Dus houd nog even vol... er staat jullie iets heel moois te wachten.
Kippensoep, kippensoep en nog eens kippensoep. Wellicht dat dat helpt tegen de griep. Houd ons op de hoogte... zoals we dat in Nederland zeggen: TOI TOI TOI !!!

Minh & Anh