maandag, augustus 04, 2008

Rustig

Het werd wel weer een keer tijd voor een update, hoewel er eigenlijk weinig te vertellen valt. Maar ik heb gemerkt dat als ik een tijdje niet schrijf ik er toch wel vraag naar krijg, dus dat is wel leuk en dus lijkt het mij dan zeker wel weer tijd voor een update.

Nu vraag ik me alleen af waar ik de blog nou eigenlijk mee moet updaten? Soms zou ik wel eens zo creatief als Petra willen zijn, zij schrijft bijna dagelijks op haar blog over wat zij en haar gezin allemaal mee maken. Erg leuk altijd om te lezen! Maar goed, zo creatief ben ik dan dus net niet en dus houdt ik het er maar op dat het erg rustig is de laatste weekjes.

Het werk gaat uiteraard gewoon door en het dagelijkse leven ook, het is natuurlijk niet zo dat we helemaal niets doen, maar ik ben nog steeds best moe en als ik dan lekker op de bank kan hangen, dan neem ik het er eerlijk gezegd gewoon van. Vandaar ook dat we de laatste weekjes weinig bijzonders mee hebben gemaakt.

Langzaam aan zijn we ons een beetje aan het orienteren op het internet kwa kleuren en inrichting voor de kinderkamer. Sommige mensen vinden het misschien een beetje vroeg, ik was afgelopen zaterdag tenslotte "pas" 11 weekjes zwanger, maar je hebt zoveel opties dat we er liever te vroeg mee beginnen dan te laat. We hebben een paar hele leuke dingen gezien, maar nog net niet echt wat we zoeken. Mocht iemand een leuke website weten waar we leuke ideeen op kunnen doen voor de baby kamer, dan houden we ons zeker aanbevolen.

We hebben verder zelf nog niets gekocht. We zijn wel al verwend met een leuk oranje voetbal outfitje dat Dan zijn broer Benji en zijn vrouw Mandy naar ons hebben opgestuurd samen met wat lekkere drop en koekjes. Ook hebben we een luiertas gekregen van Mindy. Ik was een paar weekjes geleden met haar bij Wal*Mart en daar stond ik naar een luiertas te kijken die ik erg mooi vond en voordat ik er erg in had, had zij hem al gekocht voor ons.

Volgende week donderdag mag ik weer op controle komen. En dan hopen we eind september, begin oktober te horen te krijgen of we een jongen of meisje verwachten. De meerderheid van de mensen om ons heen denkt een meisje. Dan denkt ook een meisje, maar ikzelf denk aan een jongen. Ik heb altijd gedacht dat ik het niet van te voren wilde weten, maar nu ik dan in verwachting ben zijn we allebei toch wel heel erg nieuwsgierig. Wat denken jullie?

6 opmerkingen:

Anoniem zei

hey scheetje ik denk dat het een mooie jongen gaat worden we hebben al zoooo veel meiden dus jij zet een jongen op deze wereld
ben benieuwt hihihi

kus kus tamsie

Anoniem zei

He Liefje

Ik denk ook dat het een jongen wordt...
Ik hou mij eigen vast,aan wat die vrouw toen zei...
Ja indd ik geloof erin ....

Dikke Kuzzz
hvj xxx

Anja zei

Ik gok op een jongen wordt, want jij als aanstaande moeder zal wel gelijk hebben denk ik.

Anoniem zei

Ik ga ook achter jou moeder gevoel aan. Tja je moeder gevoel kan het ook nog es mis hebben....hihihi

liefs carola

USA2007 zei

Ik heb geen idee wat het gaat worden. Maar ik weet zeker dat hij/zij fantastische ouders gaat krijgen.

Ik heb hetzelfde probleem op mijn weblog als jij overigens...waar moet je in hemelsnaam over schrijven als alles goed gaat LOL

Sue in Orlando, FL

Anoniem zei

Mijn gevoel zegt een jongetje. Maar of dat ook echt zo is? Zelf wilde ik ook van tevoren weten wat het is. Ik vond het gewoon fijn om te weten waar ik aan toe was en praktisch is het natuurlijk ook.