vrijdag, augustus 29, 2008

Labor day weekend

We hebben een heerlijk lang weekend voor de boeg! En wat heb ik daar naar uitgekeken. Het is maar een extra vrije dag, maar juist die ene dag kan af en toe zo heerlijk zijn. Deze extra vrije dag aanstaande maandag hebben we te danken aan Labor Day. Labor Day wordt in de Verenigde Staten gehouden op de eerste maandag van September.

We hebben niet super veel plannen voor het weekend en gaan het dan ook weer eens lekker rustig aan doen. Misschien gaan we eindelijk de baby kamer een keer in de grondverf zetten. Ik zeg dit nu geloof ik al bijna 3 weken lang tegen mijn vader wanneer ik hem spreek, maar we hebben er eigenlijk nog geen zin in gehad. Vorige week kregen we van Anna een hele grote emmer met grondverf, rollers en kwasten dus we hoefden niets te kopen.

Vorige week vrijdag zijn Dan en ik samen bij Babies 'r' us geweest om naar de meubels te kijken die we op het internet hadden gezien. We vonden het allebei erg mooi en dus besloten we om het ledikantje te bestellen. Helaas hadden ze deze niet op voorraad, wel in een andere winkel, maar dan moesten we hem zelf ophalen. Aangezien deze andere winkel best ver was vroegen we of het mogelijk was om het ledikantje naar deze winkel te laten verschepen waar wij het vervolgens op zouden halen. Helaas deden ze daar niet aan en dus moesten wij hem bestellen. Alleen nu kwam het volgende probleem, we moesten onze naam op een lijst zetten, zodat ze ons over ongeveer 3-4 weken bellen, waarna we opnieuw naar de winkel moeten om het ledikantje te bestellen. Ze konden hem dus niet per direct bestellen.

Veel mensen zouden bij zulke service gelijk de deur uit zijn gelopen en als het aan Dan had gelegen dan hadden wij dat waarschijnlijk ook gedaan, maar ik vind de meubels daar juist mooi, dat we toch maar besloten hebben om ons op de lijst te laten zetten. Uiteindelijk hebben we de commode maar besteld, die ze overigens wel gelijk konden bestellen. Om terug te komen op dit weekend, misschien gaan we dus toch maar de babykamer in de grondverf zetten.

Aanstaande dinsdag mag ik me 's middags om 15.30 uur weer melden bij de ob/gyn. En dan hopen we 2 weekjes later het geslacht van ons beebje uit te vinden!

Verder gaan we dit weekend misschien nog wat in de tuin rommelen, nog wat onkruid wieden en dergelijke voordat het slechtere weer zich binnenkort aan gaat melden. Labor day weekend wordt ook wel gezien als het onofficiele einde van het zomerseizoen. Als we nu alvast wat gaan wieden, dan hoeven we hopelijk in de lente wat minder te doen.

Morgen avond gaan we op bezoek bij Brian en Carrie. Carrie en ik gaan dan weer eens scrapbooken en de mannen zullen waarschijnlijk wel achter de xbox kruipen om een spelletje golf te gaan spelen. Zondag zijn we vervolgens weer eens bij Troy en Mindy uitgenodigd voor een barbeque en daarbuiten hebben we eigenlijk geen plannen. Het enige wat me nu zo te binnenschiet is dat we lekker kunnen uitslapen.......

5 opmerkingen:

Anja zei

Wat een gedoe om een ledikantje te bestellen. Het is net wat je zegt, je hebt het er voor over omdat je de meubels zo mooi vind.

Fijn Laborday-weekend!

Anoniem zei

He doosje

Heerlijk zo een weekend..
Hoop dat je flink genieten...ondanks dat er ook hard gewerkt moet worden...
Jeetje wat een drama om iets te bestellen...
Maar als je die ledekant echt wil...ja dan moet het maar he...
Ken je de winkel wel uitlopen ..maar dan vind je waarschijnlijk niks meer wat je net zo leuk en mooi vind..
Ja nog ff spaanend 2 weekjes...en dan weten jullie het..

Nou moppies nog een heel fijn weeeknd.
XXX hvj

Petra zei

Idioot gedoe van dat ledikantje! Maar als je iets mooi vindt heb je dat er wel voor over. Hopelijk genieten jullie net zo van dit weekend als wij!

Anoniem zei

Oh wat leuk, je scrapt ook!!!!

Heb jee ook ee leuke winkel in de buurt?? Ben er verslaafd aan.
Maar helaas kan ik het nu een poosje niet meer doen omdat we de zolder gaan veranderen.
Demian moet naar boven en daar moeten dan 2 kamertjes gemaakt worden. Zodat ik straks een heuse scrap/was kamer krijg.
Kan niet wachten totdat ik mijn bureau weer in kan ruimen om te begnnen.

Liefs Carola

Anoniem zei

Tja, je verwacht niet dat je een ledikantje op die manier moet bestellen, maar soms heb je ergens je zinnen op gezet en dan doe je het maar.
Scrappen heb ik heel even gedaan, maar ik werd gek van de troep die het gaf en alle spullen die je nodig had. Het enige wat ik tegenwoordig nog een enkel keertje doe is digitaal scrappen en dat is goed genoeg voor mij!