zondag, augustus 26, 2007

Opnieuw een dagje Lagoon

Vandaag hebben we opnieuw een dagje in het pretpark Lagoon doorgebracht. De vorige keer hebben we ons prima vermaakt, maar zijn we niet al te lang gebleven, omdat ik een ontzettende hoofdpijn had en Dan ook niet helemaal lekker was. Vandaag zijn we daarentegen behoorlijk lang gebleven.

Freddy was afgelopen week jarig en in plaats van zijn verjaardag te vieren, leek het hem leuk om met de familie een dagje Lagoon te doen. Vanmorgen ben ik rond 08.30 uur richting Grantsville gegaan om een aantal van de kinderen op te halen. Er ging namelijk een vriendje mee en Angela haar zusje, dus dat ging moeilijk in 1 auto. Dan heeft wat uitgeslapen, omdat hij donderdag naar Washington was vertrokken en gisteren middag laat pas thuis was. Hij is met Pam mee gereden naar het park waar we ook Kari en haar gezin zouden ontmoeten. Chantal ging vandaag niet mee, omdat haar kinderen nog zo ontzettend jong zijn.

Dit is een van de weinige pretparken die ik ken, waar het toegelaten wordt om eigen drankjes en etenswaren mee naar binnen te nemen. We hadden dan ook twee grote koelboxen bij ons, met allerlei eten. Nadat we deze in de picknick gebieden neer hadden gezet, zijn we gelijk begonnen met de nieuwste achtbaan van het park: Wicked. Bij deze achtbaan wordt heel hard regelrecht omhoog geschoten, in tegen stelling tot andere achtbanen waar je langzaam naar boven wordt getakeld, je bent zo snel boven in, dat je voor je het weet regelrecht naar beneden valt. Ik heb op YouTube een filmpje gevonden.

Ik geloof dat ik bijna alle achtbanen vandaag wel gedaan heb! Onder andere de spider, colossus en de wild mouse en nog vele anderen. Ik ben ook bang dat ik behoorlijk wat blauwe plekken zal hebben morgen, zo erg ben ik door elkaar heen geschud, maar we hebben ons prima vermaakt!

De Wild Mouse


Freddy, Nickolaus, ik en Katelyn aan het einde van de Wild Mouse.


In het park is ook een zogenoemd Pioneers village. Hier staan huisjes waar vroeger echt mensen in hebben gewoond, er staat een klein kerkje en een schooltje en zelfs een gevangenis met 4 cellen. In Main Street van Pioneers village vind je kleine souveniers winkeltjes en wat eet zaakjes en ook een foto zaak waar je ouderwetse foto's kunt laten maken. Dan wilde dit heel graag laten doen, dus waarom ook niet. Hij mocht als een echte outlaw op de foto en ik was zijn saloon girl.

Zo hebben we ons eigen souvenier an het park over gehouden!

Ik heb afgelopen week ook de uitslag van mijn uitstrijkje gekregen en die was helemaal goed. Ik schrok alleen wel toen ik de uitslag kreeg. Ten eerste omdat ik gebeld werd voor de uitslag, en ten tweede, omdat het leek alsof de assistente heel erg aan het twijfelen was hoe ze "het nieuws" moest brengen. Maar gelukkig was er niets aan de hand.

Ook heb ik me van de week bij dezelfde sportschool als Dan in laten schrijven. Hij was al een tijdje lid en ik wilde graag weer iets gaan doen. Nu heb ik morgen avond een introductie waarbij alle apparaten uitgelegd worden, zodat ik de volgende keer zelf aan de slag kan.


7 opmerkingen:

Carola zei

Wat een leuke foto. Wij zijn vorig jaar in Lagoon geweest. Wat was het daar toen druk, volgens mij hebben we maar de helft gezien.
We hebben wel heerlijk gezwommen en gekart.

Anoniem zei

he liefie

ik ben blij dat je een hele leuke dag heb gehad
jeetje dat ziet er zkr tof uit
ach je moet maar zo denken als je blauwe plekken heb, het is voor een goed doel geweest hahaha

ben blij dat je uitstrijkje goed was

wat een leuke foto's

dikke kus atie

Petra zei

Oh, die Wild Mouse type dingen hebben ze bijna overal en ik vind het vreselijk, het voelt de hele tijd of het karretje over de rand zal gaan! Geef mij maar een gewone achtbaan! Ziet er allemaal leuk uit!

Anoniem zei

Fijn dat de uitslag van je uitstrijkje goed was. Wat een lef om in al die achtbanen te gaan, dat durf ik echt niet. Als wij naar Salt Lake rijden komen wij langs dat pretpark, misschien gaan we er met onze dochter naar toe.
Leuk foto zo van jullie samen!!

Anoniem zei

Voor geen geld ga ik in zo'n achtbaan. Mij niet gezien. Je hebt lef hoor.

Toch een geruststelling als dergelijke dingen een goede uitslag hebben. Het blijft toch een beetje in je hoofd spoken als je op zo'n uitslag zit te wachten.

gr petra

Anoniem zei

hey hey schatjes

zoals ik het lees ziet het er wild uit
geweldig toch en bec jij bent toch wel een type dat alles wilt proberen mijn niet gezien

leuke foto die jullie hebben gemaakt keigaaf!!!!

ben ook blij dat je uitstrijkje goed is dat lucht op he doos

groetjes en een dikke kussss tamsie

Anoniem zei

Die foto is echt gaaf. Die jurk staat je goed, moet je vaker dragen ;-)
Toch fijn dat je uitstrijkje goed is. Altijd weer een opluchting toch?