zondag, juli 15, 2007

De wonderbaarlijke genezing

Vorige week zaterdag bij het opstaan dacht Dan dat zijn ogen wonderbaarlijk genezen waren. Heilig was hij ervan overtuigd dat hij weer normaal kon zien, zonder lenzen, zonder bril. Hij bleef bij hoog en laag volhouden dat, toen hij wakker werd, hij helder kon zien en normaal gesproken is alles zo wazig als maar zijn kan. Toen ik hem vroeg om heel dichtbij mij te komen staan, zodat ik in zijn ogen kon kijken, ging er bij hem ook een lichtje branden. Meneer had met zijn lenzen in geslapen!

Zaterdag avond zijn we naar de transformers geweest. Wat een geweldige film is dat! Ik voelde me weer als een klein meisje dat naar de tekenfilm zat te kijken. We hadden in de krant een niet al te goede review gelezen, maar de waarheid was wat ons betreft heel anders. We hebben een top film gezien. Gisteren avond heb ik nog een stuk op tv gezien hoe de film gemaakt is en daar is heel erg veel bij komen kijken. Niet te geloven hoe men zo een film in elkaar weet te draaien met de techniek van tegenwoordig!

De rest van de week hebben wij een rustig weekje gehad. Gewoon gewerkt en niets bijzonders mee gemaakt en niets bijzonders gedaan.

Vanmorgen is Dan voor zijn werk vertrokken naar Idaho. Regelmatig zijn er ritjes waarbij er goederen afgeleverd moeten worden in een andere staat. Omdat er dan geen chauffeurs beschikbaar zijn, neemt Dan zo een klusje graag voor zijn rekening. Niet alleen vindt hij het leuk om te doen, maar het is tenslotte ook extra geld. Hij krijgt er goed voor betaald. Morgen zal hij weer terug zijn.

Ikzelf ben samen met Pam, Angela en de kinderen vandaag naar Harry Potter; order of the phoenix geweest. De film draaide op het IMAX scherm, wat ervoor zorgde dat we bij binnenkomst allemaal een 3d bril kregen. De laatste 20-30 minuten werden namelijk in 3d afgespeeld. Erg leuk om te zien, maar gelukkig was dit niet de hele film zo, je wordt er snel duizelig van als je het mij vraagt. De film was erg geslaagd! De hele film houdt je best in spanning. Ik zal verder niets zeggen over de film zelf voor degene die hem nog niet gezien hebben, maar ook dit is weer een aanrader. We hebben weer genoten van een goede film in de Harry Potter reeks!

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat zullen jullie gelachen hebben toen bleek dat Dan zijn lenzen nog in had. Wel jammer zo'n wonderbaarlijke genezing was natuurlijk fijn geweest.

Petra zei

Arme Dan! Ik zou ook zo heel goed willen zien, maar dat gelaser vind ik maar eng. Harry Potter is een fantastische film, zelfs zonder 3D! Hopelijk komt Dan weer heelhuids uit de potato state terug!

Anoniem zei

Hahahaha wat een soepkip is die Danny ook.
Echt je had me weg kennen brengen van het lache.
He maar ff wat anders, jullie zijn niet verslaaft aan films he.
Hoe kom ik daar nou bij.

xxx renata

Anoniem zei

hahahahah dat is echt weer een aktie van danny he met ze lenzen
geweldig

film verslaafd zeg aat laat zei nou niks zeggen he skatje

groetjes tamsie love you

Anoniem zei

ja wat een sufkut he

Anoniem zei

Hij is niet de enige hoor, ook ik heb al eens met mijn lenzen in geslapen.
Harry Potter in 3D? Ik denk dat ik dan niet veel zou zien van de film, ik vind het maar eng.
groetjes en een fijne week,
Carola

Anoniem zei

Het gebeurd mij ook regelmatig dat ik met mijn lenzen in slaap. Maar het is inderdaad dan wel even anders wakker worden. Maar het gebeurd mij zo vaak dat ik er wel aan gewend ben.

gr Petra

blips zei

Terwijl ik op het puntje van mijn stoel zat om nu eens uit te vinden hoe je zo plotseling weer alles kunt zien lees ik het verhaal en denk shit men heeft nog steeds niet ontdekt hoe dat kan. Vervolgens val ik al lachend van m'n stoel.
Bedankt voor een leuk verhaal. LOL

Anoniem zei

haha het eerste wat ik dacht, hij had zeker zijn lenzen nog in ;-)

Wij willen van de week met Nathan naar transformers. Hij wil het zo graag zien ook al is het rated pg-13. Maar ik heb horen zeggen dat het niet echt eng is en het geweld ook niet overheerst.

Harry potter wil ik zelf nog een keer heen, maar dat zal wel na de vakantie worden als Nathan weer op school zit.

Anoniem zei

oke, dat je met je lensen in slaapt kan ik me nog voorstellen ,maar dan de volgende dag nog denken dat er is wonderlijks is gebeurd dat vind ik nou ........... echt iets voor danny.
dag lekker ding
ilonka

Anoniem zei

Hahaha!!! Ik moet toch wel heel hard lachen om de wonderbaarlijke genezing van Dan. En zo lekker droog als jij het beschrijft. Hè, weer mis. Volgende keer beter dan maar. Misschien een retourtje Lourdes?