donderdag, mei 11, 2017

Happy birthday to me

Zo een 6 weken voor mijn verjaardag zei mijn vader, terwijl wij op Skype zaten te praten; “Zal ik je een geheimpje vertellen?”  Hij had aan zijn baas vrij gevraagd voor mijn verjaardag en zou dan hierheen komen. In de eerste instantie wilde hij eigenlijk helemaal niets zeggen en ons dan verrassen op mijn verjaardag, maar besloot toch maar om mij te laten weten wat zijn plannen waren.

En zo boekte hij eind maart zijn vlucht voor 3 mei. Deze vlucht zou van Amsterdam naar San Fransico zijn, waar hij over zou stappen voor een korte vlucht naar Salt Lake City. De dag voor vertrek kreeg hij rond 16.30 uur zijn tijd een email binnen dat zijn vlucht gecancelled was. Dat is best even schrikken. Gelukkig stond er wel in de email dat hij niets hoefde te doen en dat hij binnen 3 uur over geboekt zou zijn op een andere vlucht. Als die vlucht niet naar wens zou zijn, zou hij contact op kunnen nemen en dan zou men verder gaan kijken wat ze voor hem zouden kunnen betekenen.

Iets minder dan 3 uur later keek ik op de link die bij de email gevoegd was en toen zag ik dat hij was over geboekt op een directe vlucht van Amsterdam naar Salt lake City. Vervolgens heb ik gelijk mijn vader gebeld, maar hij had nog geen officiele email ontvangen. Gelukkig werd het ook redelijk snel daarna geconfirmeerd end us vertok hij alsnog op 3 mei op dezelfde tijd naar Salt Lake City, alleen zou hij nu ruim 4 uur eerder aankomen dan geplanned.

Ik heb al die tijd mijn mond dicht kunnen houden tegen Dan en de kinderen, dus zij wisten allemaal van niets. Ik heb mijn vader opgehaald van het vliegveld en hij was vlak voor het huis uitgestapt, zodat Khloé hem niet zou zijn als ik de garage in zou rijden. Toen ik eenmaal binnen was klopt mijn vader op de voordeur en Khloé rende naar de deur om deze open te doen. Ik had haar gezichtje eigenlijk moeten filmen, wat was zij verrast. Zij overigens niet alleen. Dan had ook geen idee was hem precies overkwam toen hij mijn vader in de deur opening zag staan.

Na een bakje koffie en even tot rust te zijn gekomen zijn we vervolgens de jongens van school gaan halen. Ook zij waren reuze verrast. Noah had opa gelijk door toen hij naar buiten kwam lopen en had een grote grijns op zijn gezicht. Skyler had die dag een school reisje en kwam enthousiast vertellend naar buiten en het duurde ook heel even voordat hij door had dat opa naast mij stond, maar ook hij was reuze blij.

En zo hebben we samen met mijn vader mijn verjaardag kunnen vieren afgelopen donderdad. ‘s Ochtends hebben we ons eerst lekker laten verwennen met een pedicure daarna hebben we samen geluncht. ‘s Avonds had Dan vrij genomen en zijn we lekker met het hele gezin uit eten geweest en daarna hebben we nog even geshopt. 

Zaterdag avond hebben we de zogenoemde fun-bus naar Wendover genomen voor mijn verjaardag. Dit stond al geplanned met Katie en Mel en Arnold en Keri, mijn vader had ook aangegeven dat hij wel mee wilde, alleen wist nog niemand dit. Ook hier hebben we een hele fijne avond gehad. Mijn vader had uieindelijk ook nog iets van $60 winst en dat maakt het natuurlijk helemaal leuk. Uiteindelijk heb ik een hele fijne verjaardag gevierd dit jaar.

4 opmerkingen:

Aïda zei

Wat een leuke spontane vader heb je toch!

Becs zei

Aïda ~ Ja, leuk heh??

Erwin zei

Wat leuk zo'n verrassingsbezoek en nog van harte.

Becs zei

Erwin ~ Dank je wel!