zondag, augustus 11, 2013

Tante Joke

Gisteren avond, Nederlandse tijd, is mijn tante Joke op 65 jarige leeftijd, na een zware strijd met longkanker, ingeslapen. Ze was omringd door haar man en kinderen en ze is vredig ingeslapen. Het leven voelt af en toe heel oneerlijk aan en ook nu brengt het veel verdriet met zich mee. Het is fijn om te weten mijn tante nu haar rust heeft gevonden, maar de nabestaanden gaan nu een zware tijd tegemoet. Ik weet zeker dat mijn tante Joke heel erg gemist gaat worden!

joke

IMG-20130811-WA0003

De pijn is eindelijk voorbij
Je te lange lijden is gedaan
Nu leef je onbezorgd en vrij
In een eeuwig nieuw bestaan

8 opmerkingen:

tamara zei

Het gemis is groot!! Wat missen we haar.

renata zei

He moppie
Vind het lief van je
Dat je een stukje van ons mams op je blog heb gezet
We missen haar verschikkelijk
En wat doet dit pijn zeg
Maar daar weet jij alles van...
xxx hvj

Anoniem zei

mooi geshreven weer

Regina zei

Wat verdrietig, zeg. 65 is veel te jong! Ik wens jou en je familie veel sterkte bij het verwerken van dit verlies :(

Becs zei

Regina, dank je wel.

Aat, Tams, ik weet er helaas alles van inderdaad. En het is niet meer dan anzelf sprekend, dat ik wat schreef. Ik zal haar ook zeker wel missen.

Anja zei

Heel veel sterkte voor jullie allemaal!

tamsie zei

Gemis word steeds groter en groter. Tis zo oneerlijk allemaal. Maar ik hoop dat ze daarboven gelukkig is. Dat heeft ze wel verdiend na zo een zware periode.

tamsie zei

Nu zit ik zo weer even te spieken op je blog. Na een hele lange tijd. En zie ik dit weer staan. En ga weer alles zitten lezen. Dan moet ik toch weer even een traan weg pinken. Xxx