woensdag, september 07, 2011

Silver Lake

Het mooie weer begint zo langzaam aan op het einde te lopen. De temperaturen zijn langzaam aan iets aan het dalen, hoewel wij dan nog niet mogen klagen, vergeleken met Nederland. Maar het is niet meer zo ontzettend benauwd. Eerlijk gezegd vind ik het heerlijk op het moment. Omdat we weten dat de temperaturen aan het dalen zijn, en je nooit weet wanneer de laatste dag de mooiste dag zou zijn. zijn we twee weken geleden naar Silver Lake gereden.

Er is nog zo ontzettend veel in deze staat dat ik wil zien en Silver Lake was er daar een van. Silver Lake ligt in Big Cottonwood Canyon. Deze Canyon hebben we wel eens bezocht met mijn vader alleen zijn we nooit door gereden naar Silver Lake. Ik had me door meerdere personen laten vertellen dat het Lake ontzettend mooi was en was dus erg nieuwsgierig. En ik moet toegeven het is inderdaad prachtig. De natuur is heel mooi, het is er heerlijk rustgevend en je kunt er fijn wandelen. Om het meer ligt een hout wandel pad dus het is prima om te doen, ook met kleine kinderen.

We zijn samen met Brian en Carrie en de kinderen geweest en ook de dochter van Mindy is met ons mee geweest. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Het blijft zo leuk om de natuur door hun oogjes heen te zien. Vooral Skyler genoot van alles en nog wat om zich heen. Hij heeft bijna een eekhoorn uit zijn handje kunnen laten eten, alleen kon hij net niet lang genoeg stil zitten.

CSC_0291

DSC_0269DSC_0253

DSC_0283DSC_0276

Zo rond de kerst willen we er nog een keer heen, als het mogelijk is. Soms mag je zo ver de Canyon niet meer in tenzij je speciale sneeuwbanden hebt. De reden dat we nog een keer willen met de kerst, is mijn vader. Hij heeft onlangs namelijk opnieuw een ticket geboekt. Hij komt op 15 december aan. Zoals gewoonlijk zijn we al hard aan het aftellen en kijken we er naar uit.

Afgelopen weekend was het een lang weekend, vanwege labor day. We hebben niet echt veel gedaan. Voornamelijk zijn we in de tuin geweest met de jongens. Dan heeft het hele weekend gewerkt, maar af en toe een lekker rustig weekendje is ook niet verkeerd. Bovendien was het onkruid al weer aardig terug gegroeid en hebben we dat even onder handen genomen. Hopelijk was dat een van de laatste keren voor dit jaar.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

its very nice
alleen zal het wel wat kouder zijn als we gaan

Anja zei

Zo, ik ben weer bij gelezen. Mooie foto van het Silver Lake maar vooral de foto’s van Skyler en Noah zijn leuk!!!

Tja, het weer in Nederland..........we missen het mooie weer in Utah!!

Liefs uit Nederland, Anja