maandag, mei 05, 2008

Happy birthday to me!

We hebben een ontzettend lang weekend achter de rug, maar het was o zo gezellig! Ik ben wel erg moe nu, maar wel voldaan moe, dus ik mag verder niet klagen!

Zaterdag was Jace, onze buurjongen jarig. Hij werd 10 jaar oud. Hij mocht een tiental vriendjes uitnodigen voor zijn verjaardags feestje. Rond 2 uur 's middags zou het feestje beginnen met een piraten schatten jacht! Mindy had door de hele buurt een soort parcour uitgezet waarbij de jongens allemaal raadseltjes en dergelijk op moesten lossen.
Omdat het natuurlijk best moeilijk is om een tiental jongens in de gaten te moeten houden had Mindy gevraagd of ik haar die dag wilde helpen. Nou dat hebben we geweten! Het was zo ontzettend gezellig, maar ook zo ontzettend vermoeiend. We hebben de jongens gelukkig goed kunnen vermaken met allerlei spellen en daarbuiten kinden ze zich ook nog vermaken op de trampoline, dus dat zat wel goed.

's Avonds hebben we marshmellows geroosterd boven kampvuren en s'mores (Marshmellows tussen twee koekjes met chocolade) gemaakt. Vervolgens zouden we de nacht in tenten doorbrengen die we in de tuin hadden opgezet. De jongens waren natuurlijk met geen mogelijkheid naar bed te krijgen, maar gelukkig hebben we ze rond 01.00 uur dan toch rustig gekregen waarna ze zijn gaan slapen.
Het was die nacht alleen zo ontzettend koud dat we rond 03.00 uur een paar van de kinderen gewoon hoorde rillen en klappertanden. We hebben ze toen ook allemaal naar binnen geloosd. En dus lag ik rond 04.30 uur in mijn eigen bed.

Om 00.00 uur belde mijn vader mij nog om mij een fijne verjaardag te wensen! Ik wist wel dat hij dat zou doen, hij doet dit ieder jaar. Erg leuk dus wel! Hij heeft me een twee weken geleden ook al mijn verjaardags cadeau opgestuurd, een doos met speciaal uitgebrachte cd's van Marco Borsato. Hier was ik erg blij mee!

's Ochtends ben ik met Dan lekker wezen ontbijten bij Village Inn. Vervolgens ben ik de hele dag door gebeld vanuit NL. Dan zijn vader en moeder hebben mij gebeld, mijn broers hebben mij allebei gebeld, mijn tante, 4 nichtjes en mijn achternichtje hebben gebeld en ook Dan zijn broer en vrouw hebben mij gebeld! Ik was dus wel ontzettend verrast en het is toch wel erg leuk om te weten dat er aan je gedacht wordt!

Ik ben lekker verwend met kleding, scrapbook spulletjes, een film en een mooie nieuwe sneeuwbol, dus wat dat betreft mag ik ook niet klagen. Bovendien heeft Mindy voor mij en haar man Troy, die dinsdag jarig is, een barbeque georganiseerd. Eer dat iedereen vertrokken was en Mindy en ik uitgebabbeld waren was het inmiddels al weer middernacht en lag ik dus pas weer rond 01.00 uur op bed.

Gelukkig hadden we al wel een vermoeden dat het een lang weekend zou worden, dus hadden Mindy en ik allebei een extra dagje vrij genomen. Vanmorgen kwam Mindy mij halen om opnieuw te gaan ontbijten bij de Village Inn, alsnog voor mijn verjaardag, om daarna door te gaan voor een pedicure, ook nog voor mijn verjaardag. Daarna zijn we lekker lui geweest en hebben we heerlijk genoten van het zonnetje buiten en hebben we ook een behoorlijk tijd Mario Galaxy op de Wii gespeeld. Inmiddels is het al weer bijna kwart voor elf en dus is het voor mij tijd om dit drukke, maar o zo gezellige lange weekend af te gaan sluiten!

4 opmerkingen:

Petra zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! Zo te lezen was het een superweekend!

kastelke zei

Proficiat met je verjaardag! En als het veelvuldige vieren een aanzet is voor wat je het komende jaar nog te wachten staat, dan ga je nog veel plezier hebben!

Anja zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!!
Wat heb je een druk maar ook gezellig weekend achter de rug.

Anoniem zei

Nog gefeliciteerd! En ja, een kinderfeestje kan erg vermoeiend zijn, ik weet er sinds afgelopen weekend ook weer alles van, haha. En dan ook nog een bbq. Klinkt allemaal supergezellig!