maandag, september 17, 2007

Niet zo veel te vertellen.....

Op het moment heb ik eigenlijk niet zo heel veel te vertellen, we hebben niets bijzonders meegemaakt. Ik werk nu al 2 weken over en heb dan ook nog maar weinig puf om iets te doen als ik eenmaal thuis kom. Dus maken we op het moment niet al te veel mee en is het er ook een beetje bij ingeschoten om het weblog een beetje bij te houden.

Ik kreeg vandaag via hyves een berichtje met de vraag of de verhuizing een beetje opschoot. Toen realiseerde ik me dan ook dat ik helemaal vergeten ben om ons weblog te updaten. Dus bij deze dan maar een poging.

Wij wonen inmiddels al weer twee weken bij Kari in huis. gelukkig mocht Dan een busje lenen van zijn werk en op die manier hebben we alles in een keer over kunnen brengen. Het was nog wel behoorlijk wat werk. In de 5 maanden dat ik hier nu ben hebben we al weer zoveel spullen verzameld dat het allemaal niet 1 2 3 geregeld was, maar uiteindelijk is het toch allemaal goed gekomen. We hebben alles in een dag over kunnen brengen.

Pam was erg verdrietig dat wij weg gingen, maar misschien is het juist wel goed zo. Op deze manier kan zij eindelijk haar eigen leven eens op gaan pakken. We hebben wel afgesproken dat wij iedere maandag bij haar zullen eten, zodat we elkaar toch regelmatig blijven zien.

Wij hebben het voorlopig prima naar ons zin bij Kari thuis. Ik heb een aantal maanden geleden een XBOX voor Dan gekocht de kinderen van Kari, Kodi en Trevor, vinden dit natuurlijk helemaal geweldig en willen dan ook het liefst al hun tijd bij ons beneden doorbrengen. Ook spelen zij graag gewone bordspellen en komen dan even vragen of ik mee wil spelen en ik moet zeggen dat het hartstikke leuk is.

Twee weekjes gelden ben ik met Kari, haar man, de kids en Pam naar de Utah state fair geweest. Dan was dat weekend naar Washington en kwam pas laat in de middag thuis en was erg moe en had dus geen puf om mee te gaan. Ik heb met de kinderen bijna alle attracties wel gedaan en was dus blij toen we 's avonds weer thuis waren.


Afgelopen weekend heb ik Kodi en Trevor meegenomen naar de bioscoop. Ik wilde graag the Bourne Ultimatum zien. Ik heb laatste de andere twee films geleend en samen met Trevor gekeken. Dan was er niet echt in geintresseerd en is deze ronde een keer niet mee geweest naar de bioscoop. Ik vond het een ontzettend goede film en zou het niet erg vinden als er nog een zou volgen in deze reeks.Deze en volgende week gaan er overigens weer allerlei televisie series van start met nieuwe seizoenen, dus ik kan mijn lol weer op. Vanavond beginnen we met Prison Break! (Daniël!!) Dat is ook wel leuk aan het hier wonen. We zien bepaalde dingen eerder dan in Nederland.


Zoals je hierboven kunt lezen hebben we dus niet al te veel meegemaakt de laatste twee weken. We leven in ieder geval nog wel, voor de mensen die zich af begonnen te vragen hoe of wat hahahaha.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijn dat jullie het goed naar je zin hebben bij Kari in huis. Leuk hè al die televisie series.

Anoniem zei

geluukig maar ik ging het mijn eigen al af vragen waarom het zo lang duurde maar jullie leven gelukkig nog grapje.
groetjes en kusjes jessica eric serena en charissa

Anoniem zei

Ik nam al aan dat je het te druk had om te bloggen. De verhuizing is dus goed gegaan. Nu hoop ik nog voor jullie dat er over niet al te lange tijd een eigen huisje aan zit te komen. Ondertussen veel plezier met de bordspellen! ;-)

Anoniem zei

Hahahahaha, ik ben hier ook gewoon begonnen met Prison Break hoor:-)
Begint wel weer goed....!!

Daniël

SVO zei

Hier kunnen we ook seizoen III volgen van Prison Break hoor! Weliswaar op de computer en 2 dagen nadat het in Amerika is uitgezonden, maar ik ben echt verslaafd eraan. Ik heb seizoen 1 en 2 ook in 2 weken gekeken op DVD .. Ik las overigens dat ze een beetje met de handen in het haar zaten omdat Sarah in real life een baby heeft gekregen en thuis bij haar baby wil blijven. Serie makers weten niet zo goed wat ze nu met haar character aan moeten ... Weet jij daar iets van?

SVO zei

PS. Ik sta nog niet op jouw 'andere bloggers' lijstje ;-)

Becs zei

Ik heb daar niets over gehoord. Ik wist wel dat ze zwanger was, maar dat ze thuis wilde blijven wist ik niet. Ik zal eens wat rondzoeken.

Ik ga mijn lijstje gelijk eens updaten ;-)