dinsdag, februari 16, 2010

Happy birthday Skyler

Zondag 14 februari, hebben wij Skyler zijn eerste verjaardag gevierd! Het is niet te geloven dat er 1 jaar voorbij is, sinds zijn geboorte. De tijd is zo snel voorbij gegaan. Iedereen waarschuwde ons, voor de geboorte van Skyler, dat we moesten genieten van de tijd dat hij zo klein is, omdat de tijd zo snel voorbij lijkt te vliegen en niets is minder waar. Onze kleine man is gewoon 1 jaar oud!

Zaterdag avond was ik al wat begonnen met het huis te versieren, terwijl Skyler op bed lag en Dan aan het werk was. Zondag ochtend heb ik dat afgemaakt. We hadden een helium tank gekocht bij Walmart en hebben veel ballonnen opgeblazen en in huis opgehangen. Het thema van zijn verjaardag was "rubber duckie" omdat hij zo intens van zijn eendjes geniet als hij in bad zit, dus leek het mij leuk om dit als thema voor zijn verjaardag te doen. De kleuren van de versiering waren voornamelijk geel met wat blauw erdoor heen. Leuke jongens kleuren dus.

Een paar weken geleden heb ik zelf de uitnodigingen gemaakt, in de vorm van (hoe kan het ook anders) een rubber duckie. Dat heeft wel iets, het is zo anders dan een kant en klaar gekochte uitnodiging. Ik heb er dan ook veel leuke reacties op gehad.

Rond 10.00 uur hebben we Skyler wakker gemaakt en hebben we happy birthday gezongen. Zijn oogjes begonnen helemaal te stralen en het leek erop dat hij de aandacht ook wel heel erg leuk vond. We hebben met zijn drietjes nog even lekker gerelaxed, ontbeten en wat gespeeld en vervolgens hebben we Skyler nog even op bed gelegd zodat hij lekker wakker zou zijn rond zijn feestje.

We hadden familie en vrienden uitgenodigd bij ons thuis en iedereen was vanaf 14.00 uur hartelijk welkom. Omdat Sky nog maar zo klein is hebben we geen spelletjes ofzo gedaan. Hij genoot volop van alle aandacht die hij kreeg en dus genoten mama en papa ook.

Nadat iedereen aangekomen was en lekker bijgekletst had was het tijd voor cadeautjes! Skyler vond het in de eerste instantie helemaal niet leuk dat hij in de stoel moest zitten, maar toen hij door had dat iedereen naar hem keek en hij cadeautjes kreeg, was het al snel goed. Hij vond het alleen moeilijk om het ene speelgoed los te moeten laten voor het andere, maar telkens weer lichtte zijn oogjes op als hij weer iets nieuws kreeg. Hij is dan ook erg verwend met heel erg leuk speelgoed en kleding. Een van de leukste dingen die hij gekregen heeft is een hond van Leapfrog. Deze kunnen we door middel van een USB kabeltje aansluiten op de computer en dan kunnen we zijn naam, kleuren, liedjes, favoriete eten en nog meer van dit soort dingetjes downloaden. Het is een heel leerzaam iets en Skyler is er helemaal weg van. Vooral wanneer de hond zijn naam zegt.

Na de cadeautjes was het uiteraard tijd voor de taart! Ook de taart hebben we uitgezocht naar aanleiding van het rubber duckie thema. Bij Harmons hebben wij de taart besteld en zij geven gratis een "smash" taart voor de kleine mee. Op die manier kan de kleine zich los laten op de taart zonder dat de gasten daar nog van moeten eten. Voordat we aan de taart gingen beginnen hebben we de laptop even ingeschakeld, zodat mijn vader even mee kon genieten.
Ik had Skyler tot op zijn luier uitgekleed en was achteraf blij dat ik dat gedaan had. Hij zat naderhand van top tot teen onder de taart, maar uiteraard was dat het allemaal wel waard! Wat heerlijk om dat bekkie van hem te zien, terwijl hij zo aan het genieten is!
De verjaardag van ons valentijntje was ontzettend geslaagd. We hebben genoten van het bezoek van de familie en vrienden. Jammer dat niet alle familie aanwezig kon zijn, vanwege de grote oceaan, maar ondanks alles was het een gezellige dag. En het belangrijkste is dat Skyler zich goed vermaakt heeft, daar draait het allemaal om!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Rebecca, Ik probeerde een mail te sturen, maar waarschijnlijk heb ik een oud mailadres. Stuur me even een berichtje met jullie nieuwe adres, dan stuur ik je mijn mail ook. Groetjes
Peter van Meurs
(petervanmeurs@gmail.com)

Anja zei

Wat een heerlijke 1e verjaardag voor Skyler en natuurlijk ook voor jullie. De laatste foto spreekt boekdelen, Skyler heeft zo gezien genoten.

Regina zei

Nog mijn late felicitaties! Ik vind ook dat je die uitnodigingen erg leuk hebt gemaakt. En grappig dat het eendje ook weer op de taart terugkomt. Het is inderdaad weer eens heel wat anders.