dinsdag, april 01, 2008

Moe, moe, moe

Ik had nooit gedacht dat ik zo moe zou zijn om zo weinig achter de computer te kruipen en dus ook onze bog niet zou updaten. Maar niets in minder waar.

De afgelopen weken ben ik eigenlijk alleen even achter de computer gekropen om te kijken of mijn vader misschien online was, zodat we even konden chatten. Voor de rest had ik gewoon weg geen zin om iets te doen. Ik was gewoonweg te moe om iets te doen. De afgelopen weken heb ik zo ontzettend veel gewerkt, dat het op een gegeven moment gewoon niet leuk meer was. Gelukkig zijn we nu weer in rustiger vaarwater terecht gekomen en loopt alles weer zoals normaal, dus zal ik ook weer op normale tijden naar werk gaan en op normale tijden thuis komen.

Dan heeft inmiddels zijn 28ste verjaardag gevierd. Op zijn verjaardag zelf hebben we Troy en Mindy, Brian en Carrie en Chantal en Justin te eten gehad met achteraf wat taart en ijs. Vanuit NL heeft hij hele leuke kaartjes ontvangen via email en hij heeft ook nog twee leuke telefoontjes gehad. 's Nachts eerst om 00.00 uur van mijn vader en 's middags van zijn eigen vader.

Het was vervolgens de bedoeling dat we de zaterdag daarop een surprise party zouden hebben voor hem, maar uiteindelijk is hij daar achter gekomen door zijn baas. Die zaterdag hebben we alsnog wel wat mensen langs gehad en het is uiteindelijk nog wel gezellig geweest.

We hebben ook een "gezinsuitbreiding" gekregen. We hebben een parkietje. Het is gewoon een huis tuin en keuken parkietje, die we proberen tam te krijgen en eventueel misschien zelfs wel iets willen leren praten.

Buiten dit valt er weinig te vertellen. Ik heb echt zo veel gewerkt dat ik het idee heb dat ik alleen maar gewerkt en geslapen heb. Ach, dat moet ook eens kunnen.

Aankomend weekend ben ik al weer een jaar in Amerika. 1 jaar! Wat gaat de tijd toch ontzettend hard!

5 opmerkingen:

Petra zei

Leuk weer een updateje te lezen. Alvast gefeliciteerd met je jubileum!

Anja zei

Alweer 1 jaar in Amerika, ja de tijd gaat echt snel. Wij zijn ook al weer 9 mnd hier.
Fijn dat je nu in wat rustiger vaarwater terecht ben gekomen na al dat werken.
Leuk zo'n parkietje in huis!

USA2007 zei

Gaat snel he zo'n jaar. Goed te horen dat het weer wat rustiger op je werk is. Is ook wel weer lekker toch.
Hoe is het weer bij jullie?

Sue in Orlando

Anoniem zei

nog gefekiciteerd met 1 jaar amerika op naar de 2de

Anoniem zei

Tjee, een jaar alweer! En je voelt je volgens mij helemaal thuis. Nu nog hopen dat je nog wat meer vrije tijd krijgt zodat je ook wat meer kunt genieten!