zaterdag, januari 26, 2008

Zoooooo ziek......

Ja hoor, het kon natuurlijk niet langer uitblijven. Met al de sneeuw dat er gevallen is, moest het gewoon een keer gebeuren. Maandag bij het opstaan was ik ziek! Ik vind trouwens dat ik het nog lang heb volgehouden om niet ziek te worden.

Normaal gesproken ben ik niet een type dat mijn bed in kruipt als ik ziek ben, maar ik was deze ronde zo ziek, dat ik dagen in mijn bed door heb gebracht en veel heb geslapen! Alles deed me zeer en ik was dood en dood moe. Gelukkig was Dan de hele week vroeg thuis en hij heeft me lekker verzorgd, zodat ik zelf zo goed als niet mijn bed uit hoefde.

Nog steeds voel ik me niet helemaal optimaal, mijn neus zit nog steeds dicht en ik hoest me nog steeds ongans, maar het gaat in ieder geval beter dan de laatste dagen! Wat een ramp was dat zeg!

Ik heb nog wel heel even mijn vader op de computer gesproken, voordat ik echt goed ziek werd. Hij is druk aan het sparen voor de volgende reis, van misschien wel aankomende zomer! Hij heeft het zo ontzettend naar zijn zin gehad, dat hij zichzelf hier van de zomer ook wel rond ziet lopen. Dat zou natuurlijk wel heel leuk zijn!!

Voor nu, ga ik weer even lekker op de bank hangen. Ik wilde alleen even laten weten dat we nog leven en het nog steeds naar ons zin hebben hier ;-)

8 opmerkingen:

Petra zei

Veel beterschap!!

Anja zei

Vervelend dat je ziek bent, hopelijk knap je snel weer op.
Beterschap!!
Wat fijn dat je vader het zo naar zijn zin heeft gehad en nog een keer terug wil komen.

Carola zei

Nou meid, je hebt een goeie griep te pakken. Heel veel beterschap en laat je maar lekker verwennen.

Anoniem zei

Ha Rebecca,

Lekker uitzieken! Laat Dan je maar verwennen.

Liefs,
Monique

Anoniem zei

Heel vervelend. Ik had afgelope week hetzelfde en je voelt je zo belabberd. Hopelijk ben je weer snel de oude.

gr Petra

carola zei

Hoi Rebecca

Hopelijk lukt het nu wel met het plaatsen van een berichtje.

Ik lees hier dat je ook ziek bent/was! Gaat het alweer wat beter met je?
Wat een geweldige site! Leuke verhalen, heb er al een hoop gelezen. En ook al een hoop foto's gezien.
Ik zal je site in mijn favorieten zetten zodat ik je ook via je blog kan volgen!

Liefs Carola

Regina zei

Ik hoop echt voor je dat je ondertussen opgeknapt bent. Hier heerst het ook zo. Gaaf trouwens dat je vader al weer aan het sparen is. En hij heeft gelijk ook ;-)

Anoniem zei

hopelijk ben je ondertussen alweer beter.
dat zou geweldig zijn als je vader in de zomer zou kunnen komen.

aloha